"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PENDEDAHAN EKSKLUSIF : SIJIL KEWARGANEGARAAN?

Tajuk : Skandal Jabatan Pendaftaran Negara
Perkara : Memberi IC dan kewarganegaraan kepada pendatang asing Burma,Siam dan Kemboja

Makin hampir PRU gua bocorkan sikit demi sikit siri - siri skandal memBURMAKan bumi Langkawi dan misi Terjah 3.0 gua ke Sungai Miang gua yang tertangguh sebab kekurangan dana.Nampaknya misi tersebut mati kat sini jerlah.. Ok..lupakan hal Pemimpin kita yang tak sudi bantu gua dana untuk tolong parti.

Hari ni gua dedahkan 1 dari beribu ribu documen yang di bocorkan Staf JPN untuk tatapan korang demi rasa tanggungjawab dan meruah negara yang di GADAIkan kepada orang asing demi UNDI dan kemenangan cara MENIPU umno BN.

Kalu dia kononnya masuk ke negara kita.. tarikh lahir tahun 1988.. kini umurnya 25 tahun.. masuk langkawi 2 tahun/2 bulan dan dapat warganegara..

Sebenarnya ada tekong yang dah ke Burma masuk ke kampung kampung untuk mencari sesiapa yang sudi masuk dan jadi warga negara Malaysia dengan syarat mengundi BN dalam pru nanti. segala documen di sediakan kat sana lagi... macam skandal ic Sabah. mereka masuk ke kampung2 filipin.. bukan mereka yang nak datang Sabah.. tapi petualang negara ni yang pujuk masuk Sabah.

Ini adalah contoh SEBENAR documen tu salah seorang dari 5000 orang yang akan di beri kad pengenalan sebelum pilihanraya pru 13 ni. mereka ni tinggal di Kampung Bukit Malut dan Taman Nilam langkawi.semua nama - nama mereka sudah ada dalam senarai pengundi tapi kad pengenalan masih belum ada di tangan.palapes inilah yang akan di hantar mengundi di sungai miang,pahang

DAFTAR PEMILIH YANG TELAH DISAHKAN
PERKARA PENERANGAN
Kad Pengenalan 881210026181
Nama ABU BAKAR BIN ABDULLAH
Tarikh Lahir 10 Dec 1988
Jantina LELAKI
Lokaliti 005 / 03 / 05 / 003 - KG TENGAH
Daerah Mengundi 005 / 03 / 05 - KAMPUNG KODIANG
DUN 005 / 03 - KOTA SIPUTEH
Parlimen 005 - JERLUN Negeri KEDAH

Bagaimana JPN dan SPR kerjasama untuk MENIPU?

Bagaimana halnya dengan kemenangan pemimpin negara dengan undi TIPU?

Apakah hukum hakam menipu dan menang pilihanraya?
Jika tanya Pemimpin umno Langkawi. mereka akan jawab ikot skrip.. Mereka adalah melayu yang dulu bekerja zaman Jepun buat landasan kereta api kat sana dulu...
\... Kalu puak puak ni betol yang bina kereta api masa zaman jepun tu.umur mereka sekarang ni tua tua dah.. ramai yang dah meninggal dah pun.. abis ni muda belia ni sapa pulak? keturunan depa ka? kalu gitu angkot la semua keturunan !! puii.. menipu tak habis.. Cakapjerlah puak puak ni penyelamat undi untuk Najib di Pekan Pahang tu der!!!

Sumber : http://kingofgoblok.blogspot.com

1 ulasan:

Mael berkata...

Tuan, kalu pasal kes pelarian tanah melayu ke Burma tu...minta tuan kaji betul2 sebelum buat apa2 kenyataan yg mungkin buatkan anda tersilap.

Memang betul mereka bukanlah org yg buat landasan keretapi tu, tapi mereka ada hak seperti mana rakyat mesia yg melahirkan anak di london atau di perth. Mungkin taraf mereka bg tuan berbeza tapi sebenarnya sama je status anak ataupn zuriat tu.

Tapi saya memang xbersetuju dengan pendatang dari filipina di Sabah tu kerana kedatang mereka hanya lah untuk memenangkan BN sahaja. Mana anda tahu yang namanya melayu itu yang saudara katakan pendatang BURMA tu tidak menyokong PR.

Saya minta maaf kalu ayat saya silap...tetapi minta saudara kaji semula kenyataan saudara ni.

Wallahualam.