"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PANAS!! Menjelang Pembubaran Parlimen.. UMNO Perkenal 'Kopi Takut Bini'

AnakSgDerhaka
Jika semalam, Kicap dari jenama Tamin telah dikenalpasti sebagai salah satu barangan yang akan diagihkan oleh UMNO/BN kepada rakyat di pendalaman, hari ini satu lagi produk telah ditemui.

Kicap tersebut dipercayai telah ditaja oleh seorang Ketua Wanita UMNO yang punya kepentingan dalam syarikat yang mengeluarkan produk tersebut.

Produk yang baru di temui ini masih belum dikenalpasti, sumbangan dari siapa, kepada siapa dan kerana apa...

Ini adalah Kopi Pra Campuran 5 dalam 1, yang juga dikenali sebagai 'Kopi Takut Bini..' sinonim dengan kebanyakkan kepimpin UMNO yang takut bini.. err.. kat Permatang Pauh ni ada dua orang.

Ianya tidak akan dipasarkan kemana-mana kedai runcit kerana diyakini tak laku..

Dipercayai akan diedarkan keseluruh bilik gerakan UMNO/BN bagi menghilangkan rasa mengantuk pencacai-pencacai yang bertugas..

Selain itu ianya juga akan dibekalkan kepada semua Blogger Pro UMNO tak kira samada dari Unit Media Baru atau tidak..
'Kopi Takut Bini'... kah.. kah.. kah..

Siapa punya kerja aku pun tak tahu.. tiba-tiba saja ada dalam e-mail aku dengan tajuk 'Kopi Takut Bini'..

Laporan pasal Kicap Tamin tu sila baca di (SINI)

Sumber: darisungaiderhaka.blogspot.com

1 ulasan:

ANAK JAWA berkata...

Mohon tukar link....

http://guruinspirasiku.blogspot.com/

Utk pengetahuan tuan blog, blog tuan telah ada dalam senarai blog saya... 'Blog Reformasi'

TERUSKAN PERJUANGAN....