"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zahid panggil Ahli Parlimen tandatangan cadangan tarik diri daripada kerajaan, kata laporan

FMT Reporters

PETALING JAYA: Presiden Umno Zahid Hamidi dikatakan sedang memanggil Ahli Parlimen secara berperingkat untuk mendapatkan persetujuan dan tandatangan bagi cadangan menarik diri daripada kerajaan, menurut suatu laporan.

Akhbar Utusan Malaysia memetik sumber sebagai berkata lebih 10 Ahli Parlimen Umno dipanggil untuk menemui Zahid di pejabat parti, bersama Timbalan Presiden Mohamad Hasan, dan Setiausaha Agung Ahmad Maslan.

Katanya, Zahid bercadang mengemukakan usul kepada Majlis Tertinggi parti supaya Umno menarik sokongan kepada kerajaan “dalam masa terdekat”.

“Kalau setuju bermakna mereka perlu tandatangan dengan cadangan itu,” tambahnya.

Menurut laporan itu lagi, ada Ahli Parlimen yang tidak bersetuju mengemukakan usul itu kerana keputusan MT Umno tidak ada kesan sekiranya wakil rakyat tidak tarik sokongan.

Tiada ulasan: