"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Koperal PGA ditemukan mati dengan kesan tembakan di rusuk

Erika George

MIRI: Seorang anggota Pasukan Gerakan Am (PGA) berpangkat Koperal, ditemui mati dengan kesan tembakan pada rusuk kiri dalam pikap yang dipandunya dekat Jalan Riam di sini, malam tadi.

Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) bergegas ke lokasi kejadian di kawasan Hilltop Garden, sejurus menerima makluman berhubung kejadian pada jam 7.50 malam.

Pada mulanya, insiden itu disangka hanya kemalangan kendiri, memandangkan pikap dipandunya melanggar sebatang pokok di tepi jalan.

Namun pemeriksaan lanjut menemukan kesan tembakan pada bahagian rusuk kiri mangsa.

Ketua Polis Daerah Miri, Asisten Komisioner Hakemal Hawari, yang mengesahkan kejadian itu, berkata setakat ini kes itu diklasifikasi sebagai kes mati mengejut (SDR).

"Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Miri sedang menjalankan siasatan lanjut berhubung kes ini.

"Mayat mangsa sudah dihantar ke Unit Forensik Hospital Miri untuk bedah siasat," katanya.

Tiada ulasan: