"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suami pandu jengkaut tidak sengaja gilis isteri

KOSMO!

BANGKOK – Seorang lelaki Thailand secara tidak sengaja membunuh isterinya apabila dia terlanggar mangsa ketika mengendalikan sebuah jengkaut, lapor laman berita The Thaiger semalam.

Kemalangan tragis itu berlaku di sebuah tapak pembinaan landasan kereta api di wilayah Ratchaburi, barat Thailand pada Isnin lalu. 

Lelaki bernama Kaikaew Thongkham yang berusia 45 tahun itu bekerja dalam satu pasukan bersama isterinya, Amphon Pima, 40, di tapak pembinaan landasan kereta api berkembar tersebut.

Kaikaew memandu kenderaan itu dan Amphon pula ditugaskan untuk memberi arahan. 

Polis mengesyaki Amphon berada di tempat yang tidak sepatutnya ketika suaminya memandu ke arah mangsa.

Kaikaew berkata, dia tidak menyedari telah melanggar mangsa. Lelaki itu menangis setelah mendapati isterinya mati akibat digilis. 

Polis bagaimanapun menahan Kaikaew untuk disoal siasat sebelum melakukan prosiding undang-undang selanjutnya. – Agensi 

Tiada ulasan: