"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Peserta konvoi motosikal berkuasa tinggi maut terbabas

ADILA SHARINNI WAHID
Orang awam dan anggota polis yang membantu mengalihkan motosikal berkuasa tinggi milik mangsa.
Orang awam dan anggota polis yang membantu mengalihkan motosikal berkuasa tinggi milik mangsa.
GUA MUSANG - Seorang peserta konvoi maut selepas motosikal berkuasa tinggi yang ditunggangnya terbabas di Kilometer 47 Jalan Gua Musang-Lojing di sini pada Ahad.

Mangsa yang juga peniaga kusyen kereta, Chan Sizn Kit, 49, meninggal dunia dalam kejadian kira-kira jam 11 pagi.

Ketua Polis Daerah Gua Musang, Superintenden Sik Choon Foo berkata, pihaknya menerima maklumat daripada Bilik Gerakan Gua Musang berkait kemalangan itu pada jam 11.15 pagi.

Beliau berkata, mangsa yang beralamat di Kampung Subang, Shah Alam, Selangor itu menunggang motosikal jenis KTM RC8 dalam konvoi dari arah Gua Musang menuju ke Cameron Highlands, Pahang.

Tiada ulasan: