"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki mabuk tunjuk kemaluan ditahan

FMT Reporters
Free Malaysia Today
Tangkap layar video memaparkan orang awam menahan seorang lelaki yang dikatakan menunjuk kemaluan pada Selasa lalu.
PETALING JAYA: Orang awam menahan dan menyerahkan kepada polis seorang lelaki yang menunjukkan kemaluan kepada wanita dalam kejadian Selasa lalu.

Beberapa video kejadian itu dikongsikan di media sosial, memaparkan orang awam mengepung kenderaan individu terbabit, yang merayu tidak diapa-apakan.

Menurut kenyataan media polis, kejadian berlaku di Seksyen 26 Shah Alam. Laporan berkaitan kejadian dibuat Selasa lalu oleh seorang perempuan sekitar 11 malam.

Siasatan dijalankan bawah Seksyen 377D Kanun Keseksaan berkaitan perbuatan kelucahan melampau, yang membawa hukuman penjara hingga dua tahun.

“Hasil siasatan polis mendapati suspek dalam keadaan mabuk dan mempunyai masalah mental,” menurut Ketua Polis Shah Alam, Mohd Iqbal Ibrahim.

Kenyataan polis menyusuli penularan kejadian membabitkan lelaki berusia 46 tahun itu di media sosial.

Tiada ulasan: