"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penunggang motosikal maut tercampak 30m dari jejantas

Bernama

Mangsa lelaki berusia 27 tahun itu menunggang sendirian dari Bayan Baru ke rumahnya di Bayan Lepas.
Free Malaysia Today
Mangsa tercampak dari jejantas setelah motosikalnya hilang kawalan lalu bergesel dengan penghadang jalan ketika melalui Jejantas Sungai Tiram dalam kejadian pada kira-kira 4.10 petang semalam. (Gambar Facebook)
BALIK PULAU: Seorang penunggang motosikal maut selepas tercampak kira-kira 30m dari Jejantas Sungai Tiram, Jalan Sultan Azlan Shah di Bayan Lepas semalam.

Menurut jurucakap polis, dalam kejadian pada 4.10 petang itu, mangsa lelaki berusia 27 tahun yang menunggang sendirian itu sedang dalam perjalanan dari Bayan Baru ke rumahnya di Bayan Lepas.

“Apabila tiba di jejantas itu, motosikal mangsa hilang kawalan sebelum bergesel dengan penghadang jalan dan tercampak ke bawah jejantas,” katanya.

“Mangsa mengalami kecederaan parah di kepala dan dibawa ke Hospital Pulau Pinang untuk rawatan sebelum dilaporkan meninggal dunia pada 9.45 malam.”

Timbalan Ketua Polis Barat Daya Jafri Md Zain ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan berkata kes disiasat bawah Seksyen 41(1) Akta pengangkutan Jalan 1987.

Tiada ulasan: