"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Rider’ terima pesanan makanan dari kubur

KOSMO
Seorang penghantar makanan (rider) berkongsikan kisah seram dan cemas dialaminya, yang diminta untuk menghantar pesanan makanan di sebuah kubur. - TIKTOK @mantis.ojol
JAKARTA – Seorang penghantar makanan (rider) berkongsi kisah seram di mana dia diminta untuk menghantar pesanan makanan yang diterima dari sebuah kawasan perkuburan, lapor akhbar Tribunnews semalam. 

Menurut penghantar makanan berkenaan, dia menerima pesanan daripada seorang pelanggan bernama Nanda. 

Namun, lokasi pesanan itu bertempat di sebuah tanah perkuburan  di Kudus, Jawa Tengah, menyebabkan dia berasa ragu.

Apabila tiba di lokasi tersebut, tiada seorang manusia pun berada di tanah kubur berkenaan. 

Pelanggan bernama Nanda itu juga tiada di lokasi tersebut.

Biarpun penghantar makanan itu berusaha menghantar mesej kepada Nanda, dia tidak menerima sebarang maklum balas. 

“Saya beruntung kerana kejadian berlaku pada siang hari, jadi, suasana tidak begitu menyeramkan,” katanya menerusi akaun TikTok @mantis.ojol. – AGENSI

Tiada ulasan: