"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UBN Najib Altantuya: Klip Video dedah bukti Rohaizat punyai isteri kedua

Nazri Abdullah
KUALA LUMPUR, 22 Ogos: Sebuah blog milik seorang aktivis reformasi semalam mendedahkan beberapa bahan bukti calon BN, Rohaizat Othman pernah berkahwin dengan seorang lagi wanita seperti yang didedahkan Ketua Pemuda PAS Pusat semalam.

Bahan bukti dam bentuk Video dan audio itu didedahkan selepas Rohaizat menafikannya.

Klip video itu mendakwa kononya wanita yang dinikahi Rohaizat itu adalah bekas kakitangannya yang dinikahi secara 'sulit' pada 2005. Pernikahan mereka kemudiannya didaftarkan beberapa yahun selepas itu dengan membayar denda di Mahkamah Syariah. Wanita itu bagaimanapun ditinggalkan Rohaizat sehingga sekarang.

Klip video tersebut yang diletakkan sejak semalam di blog Norazimah Mohamad Nor atau lebih dikenali sebagai Nora di alamat nnora75reform.blogspot.com bagaimanapun tidak dapat diakses pada hari ini atas alasan ianya telah dibuang dari server.

Dalam blog tersebut juga memaparkan perbualan telefon yang didakwa bapa kepada wanita yang dinikahi Rohaizat.

Anggota Majlis Tertinggi PKR, Badrul Hisham Shaharin, menerusi blognya menggesa Wanita Umno untuk menuntut keadilan bagi pihak wanita tersebut jika ia benar berlaku.

Beliau jug berpendapat perkembangan terbaru ini adalah bukti sememangnya wujud usaha mensabotaj Umno dari dalam.

"Maka benarlah 'teori' yang mengatakan calon ini sengaja dipilih untuk mensabotaj Umno dari dalam sebagai isyarat protes gaya pimpinan utama Umno," tulisnya dalam blog chegubard.blogspot.com.

Tiada ulasan: