"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mati kerana takut ditahan polis?

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki warga Nigeria yang ditahan dalam serbuan sepasukan polis dari Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Bukit Aman tiba-tiba rebah sebelum disahkan mati di sebuah rumah di Taman Sri Kuching, di sini, kelmarin.

Sebelum kejadian itu, suspek berusia 22 tahun cuba melarikan diri selepas terlihat empat rakannya yang lain ditahan anggota polis dalam serbuan dilakukan jam 9.30 malam.

Timbalan Pengarah Risikan Operasi Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Bukit Aman, Datuk Othman Harun berkata, suspek yang terkejut apabila melihat rakannya dicekup melarikan diri.

“Namun, seorang pegawai dapat mengesan kelibat suspek cuba meloloskan diri mengejarnya. Suspek berlari sejauh 500 meter sebelum terjatuh.

“Lelaki terbabit yang ditahan dibawa ke rumah dipercayai tempat menyimpan dadah kumpulan terbabit sebelum ditempatkan bersama empat lagi rakannya,” katanya ketika dihubungi, di sini, semalam.
-hmetro-

Tiada ulasan: