"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pekerja bengkel penggal kepala rakan

PENAMPANG: Seorang mekanik menetak leher rakan sekerjanya beberapa kali menggunakan parang sebelum memenggalnya sehingga putus dengan pisau pemotong daging hari ini.

Kejadian itu berlaku kira-kira 9.30 pagi di sebuah bengkel membaiki kereta di Kampung Kandazon dekat sini. Polis tiba di tempat kejadian setelah menerima laporan kira-kira 10 pagi daripada penduduk kampung.

Ketua Polis Daerah Penampang, DSP Ratan Kumar Singh berkata, suspek, yang dipercayai menghidap penyakit mental, tidak melawan ketika ditahan di tempat kejadian.

Polis turut menemui parang dan pisau pemotong daging yang dipercayai digunakan dalam kejadian itu, katanya kepada pemberita. 
-Bernama-

Tiada ulasan: