"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis siasat kelucahan melampau dalam surau di Kuala Langat

Malaysiakini 

story-imagePolis menyiasat video yang memaparkan dua lelaki berciuman dalam sebuah surau di Kuala Langat.

Siasatan dibuat bawah Seksyen 377D Kanun Keseksaan, berkaitan kesalahan melakukan kelucahan melampau di tempat awam yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum dua tahun, jika sabit kesalahan.

Ketua Polis Daerah Kuala Langat Supt Ahmad Ridhwan Mohd Nor @ Saleh berkata siasatan dibuat susulan video sepanjang 1 minit 49 saat yang dimuat naik di media sosial semalam.

Katanya, laporan polis dibuat oleh seorang bilal 54 tahun setelah melihat rakaman kamera litar tertutup (CCTV) melibatkan dua lelaki tempatan tersebut.

“Pihak polis ingin memohon kerjasama orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat mengenai pelaku di dalam kes ini supaya tampil untuk membantu siasatan dan berhubung dengan Pegawai Penyiasat Insp Norhidayah Mohd ditalian 017-4055363 / 03-31872222,” katanya.

Tiada ulasan: