"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sepang akan menjadi pertembungan antara wanita, cuma BN belum tentukan calon

BORHAN AHMAD

Parlimen Sepang di Selangor bakal menjadi pertandingan antara calon wanita apabila GTA pimpinan Tun Dr Mahathir Mohamad mengumumkan Datin Paduka Che Asmah Ibrahim.

Dengan pengumuman ini bermakna, Che Asmah akan berdepan dengan dua lagi calon wanita yang disebut-sebut akan bertanding dalam Parlimen ini.

Mereka adalah Datuk Seri Rina Mohd Harun (PN) dan Aiman Athirah, Ketua Wanita Pakatan Harapan di kerusi itu.

Namun kedua-duanya belum diumumkan secara rasmi sebagai calon di situ.

“Salam pengenalan dari saya. Dengan pengalaman yang ada, saya dengan rendah diri menawarkan khidmat kepada rakyat Malaysia di Sepang khususnya, untuk masa depan yang lebih baik kepada generasi yang akan datang,” kata Che Asmah menerusi akaun Facebook beliau.

Sehingga kini, Barisan Nasional (BN) masih belum mengumumkan nama calon mereka untuk kerusi yang sebelum ini dimenangi calon Pakatan Harapan, Mohamed Hanipa Maidin dengan majoriti 18,705.

Tiada ulasan: