"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Idris Jusof umum tidak bertanding PRU15

FMT Reporters

PETALING JAYA: Bekas menteri besar Terengganu, Idris Jusoh mengumumkan untuk tidak bertanding dalam pilihan raya umum ke-15 (PRU15) nanti bagi memberi laluan kepada muka baharu.

Pemimpin veteran Umno itu berkata, dia mengambil keputusan itu untuk memberi laluan kepada calon lebih muda seiring dengan hasrat Umno untuk meremajakan parti.

“Dengan barisan kepimpinan yang lebih muda, saya yakin masa depan UmnO akan jadi lebih bertenaga dan diminati pengundi.

“Sebenarnya, saya telah buat keputusan untuk tidak bertanding sejak 2013 lagi bagi memberi laluan kepada pimpinan muda meneruskan legasi parti,” katanya dalam satu kenyataan di Facebook.

Tiada ulasan: