"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kelab Malam jemput ‘Thai Hot Guys’, rupanya baru dibuka semasa PN jadi kerajaan

SHAFIQAH MUKHSIN

Tular mengenai Privacy Tun Razak yang dikatakan pernah menjemput ‘Thai Hot Guys’, lebih mengejutkan kelab malam ini wujud semasa pemerintahan Perikatan Nasional lagi.

Seorang pengguna Facebook, Adrian Lim Chee En mempersoal apa yang dilakukan oleh PN sepanjang 22 bulan memerintah.

“Privacy Tun Razak ialah premis yang menjemput “Thai Hot Guys”, rupa-rupanya dibuka sejak 23 September 2022.

“Menteri Agama dan Menteri dalam Negeri ketika itu adalah dari PN, segalanya terbongkar selepas Kerajaan Perpaduan ambil alih,” katanya pada hantaran tersebut.

Adrian berkongsi bagaimana premis tersebut sebenarnya tidak mempunyai lesen hiburan dan hanya ada lesen restoran di bawah Beijing 9 Sdn Bhd.

Bagaimanapun lesen restoran tersebut dikatakan telah tamat tempoh sejak Februari 2021, bermakna premis tersebut beroperasi tanpa lesen selama ini.

“Maka Kerajaan Perpaduan pun mengambil tindakan. Tetapi pembangkang sekarang semasa berkuasa buat apa,” soalnya.

Tiada ulasan: