"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

KRONI? Rupanya Menara Kuala Lumpur bukan lagi milik Telekom Malaysia

Pemilik Menara KL syarikat kosmetik di ambang kemuflisan?

K PRAGALATH

Menara Kuala Lumpur yang pernah dimiliki oleh Telekom Malaysia sekarang merupakan menara yang dimiliki oleh sebuah syarikat kosmetik – Hydroshoppe Sdn Bhd.

Dokumen Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) menyenaraikan dua individu sebagai pengarah syarikat tersebut.

Seorang bernama Abdul Hamid Shaikh b Abdul Razak Shaikh, 48, dari Mont Kiara, Kuala Lumpur.

Sementara itu, pengarah kedua ialah Nazarina Mohamed Nasir ,42, dari Shah Alam, Selangor.

Sumber mendedahkan bahawa aktiviti perniagaan utama Hydroshoppe ialah peralatan kosmetik dan bukannya sebuah syarikat hartanah.

Selain itu, Nazarina dikatakan rapat dengan mantan Menteri Wilayah Persekutuan Tan Sri Annuar Musa yang tidak dipertandingkan oleh Umno untuk mempertahankan kerusi Parlimen Ketereh.

Baru-baru ini, seorang pengguna laman web sosial mendedahkan bahawa Menara Kuala Lumpur yang dimiliki Telekom Malaysia Berhad telah ditukarkan hak miliknya kepada Hydroshoppe Sdn Bhd pada 31 Oktober lalu.

Tiada ulasan: