"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat dikerat tanpa kepala dalam bagasi hitam

FMT Reporters
Bagasi hitam yang mengandungi bahagian badan manusia tanpa kepala itu ditemui orang awam di tepi PLUS, berhampiran susur Rawang Selatan. (Gambar Bernama) 
PETALING JAYA: Polis menyiasat penemuan sebuah bagasi hitam yang mengandungi beberapa bahagian badan manusia tanpa kepala di tepi Lebuhraya Utara Selatan (PLUS), berhampiran susur Rawang Selatan di sini, pagi tadi. 

 Ketua Polis Sungai Buloh, Shafa’aton Abu Bakar berkata, beg berkenaan ditemukan orang awam pada 11.30 pagi sebelum melaporkan kejadian itu kepada polis, lapor Bernama.

Katanya, anggota forensik polis yang membuat pemeriksaan menemukan beberapa bahagian badan dari bahu ke pinggang yang dikerat dan kedua-dua tangan dalam bagasi itu.

“Bagaimanapun, bahagian kepala mangsa tidak ditemui.”

“Identiti mangsa belum dikenal pasti dan anggota badan berkenaan dibawa ke Hospital Sungai Buloh untuk proses selanjutnya,” katanya.

Menurutnya, polis menyiasat kes tersebut mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Tiada ulasan: