"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ramesh Rao, Pegawai khas Zahid Hamidi meninggal dunia

FMT Reporters

Ramesh Rao dilantik menjadi Pegawai Khas Hal Ehwal Kaum India kepada Timbalan Perdana Menteri pada 24 Dis tahun lepas. (Gambar Bernama)
PETALING JAYA: Pegawai Khas Hal Ehwal Kaum India kepada Timbalan Perdana Menteri Ramesh Rao dilaporkan meninggal dunia pagi tadi.

Menurut Malaysiagazette, mendiang yang juga Presiden Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin Malaysia meninggal dunia akibat serangan jantung.

Ramesh dikenali kerana aktif memperjuangkan kebajikan masyarakat di negara ini terutamanya kaum India.

Pada 24 Dis lepas, Ramesh, juga seorang pemimpin NGO dan penyokong Barisan Nasional, dilantik menjadi pegawai khas Zahid.

Tiada ulasan: