"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zahid namakan 10 tandatangan SD sokong Muhyiddin

Elill Easwaran

PETALING JAYA: Sumber dalaman mendedahkan Presiden Umno, Zahid Hamidi, menamakan 10 orang yang menandatangani akuan berkanun menyokong Presiden Bersatu, Muhyiddin Yassin selepas PRU15.

Sumber yang menghadiri taklimat khas petang tadi berkata suasana dalam bilik taklimat itu menjadi kecoh apabila nama-nama disebut.

“Mereka mengebu nama-nama yang disebut presiden,” katanya.

Difahamkan taklimat khas hari ini dihadiri oleh biro politik dari bahagian-bahagian Umno.

Sumber enggan mendedahkan nama-nama yang disebut itu kepada FMT, namun berkata individu berkenaan memang sudah dijangka akan menyokong Muhyiddin.

Taklimat petang tadi diadakan sebelum perasmian perhimpunan agung Pemuda, Wanita, dan Puteri Umno malam ini.

Tiada ulasan: