"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita maut, dibunuh suami dengan tukul besi

Rosli Ilham
am@hmetro.com.my

Dungun: Seorang wanita maut disyaki dibunuh suaminya sendiri dengan tukul besi di Kampung Besol, Bukit Besi, Dungun Terengganu.

Mangsa yang berusia 41 tahun dilaporkan parah di dahi dan muka.

Sebelum kejadian, mangsa dilaporkan baru pulang ke rumah selepas menghantar anaknya ke sekolah.

Setibanya di rumah, pasangan itu didakwa mula bergaduh sebelum suspek yang berusia 32 tahun dikatakan keluar dari rumah dan pergi ke rumah datuknya yang terletak tidak jauh dari lokasi.

Suspek dilapor memaklumkan kepada kakaknya yang dia telah membunuh isterinya dengan tukul besi sambil menangis dan ketakutan.

Pasangan berkenaan dikatakan berkahwin tahun lalu dan mempunyai seorang anak perempuan berusia enam bulan.

Mayat mangsa kemudiannya di bawa ke Bilik Forensik Hospital Sultanah Nur Zahirah HSNZ Kuala Terengganu untuk bedah siasat.

Polis sudah menahan suspek untuk siasatan lanjut untuk mengenal pasti motif pembunuhan itu dan kes di siasatan dibawah 

Tiada ulasan: