"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita ditembak senapang patah, warga emas ditahan

FMT Reporters

PETALING JAYA: Seorang wanita cedera di bahu dan tangan kanan selepas ditembak menggunakan senapang patah dalam kejadian di Batu 37, Jalan Kuching-Serian, Serian, pagi tadi.

Ketua Polis Serian, Aswandy Anis, berkata kejadian berlaku 8.10 pagi dan mangsa berusia 39 tahun dikejarkan ke Hospital Serian untuk rawatan lanjut.

“Suspek seorang lelaki berusia 67 tahun ditahan orang awam sebelum diserahkan pada polis,” katanya menurut Utusan Borneo.

Katanya, polis masih menyiasat motif sebenar kejadian dan kes disiasat mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan kerana cubaan membunuh.

“Suspek kini ditahan di lokap di IPD Serian. Senapang patah digunakan suspek dalam kejadian itu juga dirampas untuk siasatan lanjut,” katanya.

Tiada ulasan: