"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Bila masa saya dan Hamzah bertumbuk?'

Alyaa Alhadjri

Pengerusi Perikatan Nasional (PN) Muhyiddin Yassin menafikan khabar angin yang mendakwa wujud keretakan dalam Bersatu.

Bercakap semasa sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat majlis presiden PN, Muhyiddin yang juga presiden Bersatu menyifatkan khabar angin itu sebagai "perang saraf" oleh seteru mereka.

“Tiada langsung masalah antara PAS, Bersatu dan Gerakan.

“Ini dibuat sebab dah tiada modal. Padahal parti paling harmoni ialah PN. PAS, Bersatu, Gerakan tiada masalah langsung. Dalaman masing2-masing pun damai.

“Kami bertengkar pun tiada, sengaja dibuat-buat saja. "Bila masa saya dan Hamzah (Zainudin) bertumbuk? Jangan percayalah. Ini psywar (perang saraf), pihak-pihak cybertroopers dan mereka yang menggunakan media sosial untuk alih dari isu pokok,” katanya.

Muhyiddin merujuk kepada Setiausaha Agung Bersatu Hamzah Zainudin, yang turut hadir di ibu pejabat PN hari ini.

Ahli parlimen Pagoh itu diminta mengulas mengenai laporan media yang memetik sumber yang mendakwa kedua-dua pemimpin Bersatu itu bertelagah berhubung hala tuju Bersatu.

Tiada ulasan: