"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib tarik balik rayuan untuk dokumen keluarga Zeti, Jho Low

V Anbalagan

PUTRAJAYA: Bekas perdana menteri Najib Razak yang dipenjarakan menarik balik rayuannya di Mahkamah Persekutuan bagi mendapatkan dokumen berkaitan syarikat yang dikawal keluarga bekas gabenor Bank Negara Zeti Akhtar Aziz serta ahli perniagaan dalam buruan Low Taek Jho atau Jho Low.

Peguam utama, Shafee Abdullah memberitahu panel tiga hakim dipengerusikan Abang Iskandar Abang Hashim bahawa penarikan balik itu dibuat tanpa prejudis.

“Kami akan membangkitkan perkara ini semasa perbicaraan 1MDB (di Mahkamah Tinggi) dan di peringkat rayuan,” katanya.

Shafee berkata pihak pendakwaan tidak akan membantah permohonan itu apabila saksi memberi keterangan dalam perbicaraan.

Tiada ulasan: