"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Salah urus KSSB: K'jaan S'gor janji lebih hati-hati

Ekoran penemuan salah urus tadbir dalam Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB), Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim berjanji akan lebih berhati-hati dalam membuat keputusan berhubung pemberian insentif kepada anak syarikat kerajan negeri.

"Menyentuh isu pemberian bonus kepada pegawai dan kakitangan KSSB, kerajaan negeri peka dengan sentimen rakyat dan akan lebih berhati-hati dalam membuat keputusan dalam pemberian insentif pada masa hadapan," katanya.

Semalam Pengerusi Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan Selangor (Selcat) Teng Chang Khim berkata, dakwaan rasuah terhadap KSSB 'tidak berasas', tetapi wujud unsur
salah urus.

Tiada ulasan: