"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jangan Syed Sobri = Nasaruddin Sudahlah!

ruhan
PAS Kedah diingatkan supaya tidak terlalu ghairah dengan ura-ura Syed Sobri nak lompat. Kejadian ini pernah berlaku di Perak. Nasaruddin lompat tetapi Kerajaan Pakatan Rakyat telungkup. UMNO-BN ada banyak teknik dan taktik. Kena faham perkara tu. Jangan bagi pisang berbuah dua kali.

Mula-mula lompatlah. Kita tengah seronok mahkamah bagi balik kerusi ADUN Kubang Rotan. Dia lompat balik macam Nasaruddin. Tup-tup ADUN hilang. Ada katak-katak lompat untuk tumbangkan kerajaan negeri Kedah. Jangan main-main.

Kalau tak jadi lagu tu pun, benda lain boleh jadi. Ingat kes ADUN MCA di Perlis yang letak jawatan? Depa pulaih tengkok dia hingga tak jadi letak jawatan. Syed Sobri pun boleh jadi lagu tu!!!

Dalam keadaan sekarang, UMNO akan buat apa-apa sahaja demi kuasa. Kalau mereka tu kera, kera ni hanya tau kerkah saja. Apa lagi kalau mereka jebon. Terburai perut kerajaan negeri nanti. Jadi, beringat-ingatlah sebelum terkena untuk kali kedua.

Tak payahlah terlalu berharap. Harap-harap tertiarap!!!

http://bilahrotan.blogspot.com

Tiada ulasan: