"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Akan adakah aksi tonggeng menungging lagi pada PRU13?

senik
Assalamualaikum,,..
Puteri UMNO beraksi lagi! Kali ini diusung berasak asak di belakang lori kecil persis lembu yang sedang dalam perjalanan untuk dikorbankan.Apakah ini merupakan mesej UMNO untuk mengorbankan lembu puteri mereka di PRU13 nanti? Apakah bentuk korban itu?

Kalau semasa PRK Permatang Pauh, puteri UMNO diberi tugas untuk melakonkan adengan tungging menungging, apakah pada PRU 13, puteri UMNO masih dengan lakonan itu?

Puteri UMNO, sekarang ini nampak baik, tak seperti semasa PRK Kuala Brang di mana penampilan mereka yang comot, geli gelemang melihatnya. Dengan penampilan bertudung (tak semua yang menutup aurat), rupa rupanya puteri UMNO tetap berperangai buruk seperti di zaman PRK Kuala Brang!

Sudahlah banyak kisah kisah puteri UMNO dijadikan alat melampiaskan nafsu pemimpin mereka, menjelang PRU, mereka akan dijadikan lembu korban pula dengan tugas melakonkan adengan lucah yang telah dimulakan oleh pemimpin atasan mereka.

Sedih melihat lembu lembu berkepala manusia ini beraksi di tempat awan seperti ketika PRK Permatang Pauh dulu. Mungkinkah kali ini, pada PRU13, mereka akan sekali lagi diberi tugas itu? Tugas untuk menungging di hadapan khalayak ramai?

Kalau itu berlaku, amat malang sekali kerana kesemua mereka ini adalah melayu yang beragama Islam. Mana mak bapak dia orang?

Tiada ulasan: