"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Edisi Ramas Mesra: PapaGomo Bermesra Dengan Lelaki Bukan Muhrim

Blog EraPasca

Sesuatu yang menggemparkan telah melanda negara!! Tidak pernah disiarkan dimana mana media.. Saksikan!!! Hubungan INTIM antara PapaGomo dan lelaki lelaki ini.. Hanya dari Team Erapasca untuk pembaca semua..
Papagomo di Satu Pertemuan, Dilihat Arman PJU Bersama Disitu
PapaGomo Bersama Menteri 'Telinga' Besar
Papagomo Bersama Khairy
Papagomo Bersama Shafie Tak Afdal
Papagomo Bersama Hishamudin
Papagomo Bersama Nazri
Mereka berdua ni kawan baik kan?
Percaya atau tidak, memang papagomo menggunakan ilmu kebal, mana tidaknya, papagomo tidak pernah di soal siasat atau dipanggil beri kenyataan walaupun melakukan kesalahan dibawah undang-undang malaysia.

Sesiapa yang menyimpan, memiliki, memuat-turun, mengedar dan menayangkan bahan lucah adalah salah di sisi undang undang Malaysia selaras dengan Seksyen 922 Kanun Keseksaan (menyimpan video lucah), Seksyen 5 (1) ( a ) Akta Penapisan Filem 2002 (memiliki video lucah), Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan (mengedar bahan lucah), Seksyen 6 (1) (a) Akta Penapisan Filem 2002 (menyiarkan video lucah), Akta Multimedia 1998 Seksyen 231.

Terang-teranggan menyebar video lucah, blogger no1 umnoapco itu kebal kerana menjalankan kerja-kerja jahat umnoapco, jika orang lain memuat naik video lucah ke laman web mereka sudah pasti SKMM akan menyekat laman web itu dari capaian umum.. tetapi kerana papagomo adalah pencacai upahan umnoapco, maka tiada sebarang tindakan dikenakan.

Siapa PapaGomo sampai sangat mesra dengan menteri?
PapaGomo seorang penjenayah siber yang melanggar akta siber menyimpan, mengedar, memiliki dan membikin filem lucah juga memfitnah...

Tiada ulasan: