"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MB Selangor turut mendengar kuliah Ustaz Azhar

Harakahdaily
(Khalid Ibrahim antara yang mendengar kuliah Ustaz Azhar Idrus di Ijok)
KUALA SELANGOR: Pekan Ijok mencipta sejarah hari ini apabila lebih 10,000 orang menyertai kuliah yang disampaikan oleh Ustaz Azhar Idrus.

Turut serta mendengar kuliah dari ustaz selebriti itu adalah Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Bagi Setiausaha Akhbar Menteri Besar, Arfa'eza Aziz, semua gembira dengan kuliah yang disampaikan oleh Ustaz Azhar, ulamak dari Terengganu itu.

Kuliah yang bermula jam 8 - 10 malam di Masjid Nurul Iman, Ijok itu mendapat sambutan dari pelbagai pihak.

Dari segi rekodnya, mungkin inilah kuliah di masjid yang paling ramai disertai di sekitar Ijok ini.

Turut serta adalah pelakun dan pengarah filem, Pierre Andre.

Tiada ulasan: