"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Barisan Nasional dapat 10 kerusi parlimen percuma.

mohdnoorawang

Najib Razak sudah mengaturkan permainan politk jahat sebelum dewan rakyat /parlimen dibubarkan, Barisan nasional sudah dapat 10 kerusi parlimen di negeri Sabah dengan adanya insidin Lahad Datu.


10 kerusi parlimen tersebut dibawah kawalselia anggota keselamatan atas nama menjaga dan mengawal pencerubuhan yang direka sendiri oleh kerajaan jahat barisan nasional dan UMNO.

Mengikut sumber berita Najib Razak akan menyembah perkenankan kebawah Yang di pertuan Agong mengenai 10 kawasan parlimen mengikut undang undang keselamtan negara.

kita tidak tahu apa bentuk atau rancangan Najib Razak mengenai 10 kawasan parlimen dikawasan yang dikatakan "keselamatan". Kami anggap satu permainan politik yang kotor dan menyekat asas-asas demokrasi perlembagaan.

Sebelum bubar BN dapat 10 kerusi parlimen, Sebab tu Najib Razak lambat nak bubar dewan walaupun sudah tamat berkuasa. BN dah dapat 10 kerusi parlimen di Sabah , memang jahat kerja UMNO/BN.

(untuk mendapat nama kawasan 10 kawasan/kerusi parlimen di Sabah sila rujuk akhbar jahat umno).

Tiada ulasan: