"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menteri-Menteri Kanan Umno dan Peguam Negara suka main taik bersama Papagomo

Blog alhusseyn51.blogspot.com
Berkawan dengan penjual minyak wangi, kita akan menerima tempias bau minyak wangi tersebut andai tetapi sekiranya kita berkawan dengan tukang besi, tempias bau tukang besi itu juga akan melekat kepada kita.
Apatah lagi kalau berkawan dengan tukang bancuh taik, si Papagomo!

Oleh itu, untuk menjadi baik..kita perlu berkawan dengan orang yang baik sebab kita akan cenderung dan terikut dengan tingkah laku dan amalan kebaikan mereka.Berkawan dengan orang yang suka main taik, sudah tentu taik itu akan terpercik juga kepada kita!

Kalau Menteri-menteri kita ini baik-baik belaka, tentu mereka tidak akan berkawan dengan Papagomo yang terkenal berperangai jahat! Kalau tak jahat, takkan dia sanggup rampas anak dari bekas isterinya?

Malah Peguam Negara sendiri, Ghani Patail pun nampak begitu mesra dengan Papagomo yang jahat! Patutlah selama ini Peguam Negara kita ni bau pun macam taik!

Sekarang kita boleh tahu kenapa tiada apa-apa tindakan dilakukan keatas Papagomo walaupun Papagomo menyiarkan video lucah diblognya itu.

Kawan yang baik itu ialah kawan yang mampu menegur kita dengan cara yang berhikmah terutamanya bila kita melakukan kesilapan, mampu untuk membuat diri kita gembira dan berkongsi masalah yang ada, mampu menolong dan tidak berkira..dan banyak lagi ciri-ciri kawan yang baik.

Terbukti pemimpin-pemimpin kanan Umno yang begitu rapat dan mesra dengan Papagomo ini semuanya suka main taik bersama-sama Papagomo atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris, selama ini.

Untuk melihat gambar pemimpin-pemimpin Umno yang bau taik kerana berkawan dengan Papagomo, sila klik di sini

Tiada ulasan: