"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

(Gambar)Samseng-samseng UMNO Yang Kena Cekup Kerana Ganggu Kacau Program PKR Di Sabah

Omak Kau!!!
PADAN MUKA!!!... Gambar Samseng-samseng UMNO Yang Kena Cekup Kerana Ganggu Kacau Program PKR Di Sabah, Tersebar Luas Di Internet!!!!!.

Lihatlah betapa kecut dan menikusnya samseng-samseng upahan UMNO apabila kena cekup oleh AMK dengan bantuan pihak polis semasa mereka cuba buat ganggu kacau satu program di Kota Kinabalu, Sabah, petang tadi, 24hb Mac 2013...Sebiji seketul macam tikus kena simbah air panas... Tunduk ketakutan.. Kalau tidak bukan main garang dan berlagak lagi... Ingatkan hebat sangat!!!

Bila kena cekup tahu pula kecut perut.. Tapi jangan salahkan mereka.. Itulah sebenarnya peribadi juak-juak UMNO..Belum kena buku dengan ruas dialah hero. Bila dah kena cekup, senyap terus!!!!

Masa kena cekup ketua-ketua mereka pun hilang lesap tak nampak batang hidung.

Syabas kepada PDRM kerana bersikap profesional dalam melaksanakan tugas dan juga AMK yang bertindak pantas dan berani membantu pihak PDRM dalam menagkap para penyangak upahan UMNO ini.

Omak kau tabik spring pada anda kalian.

Tiada ulasan: