"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wakil rakyat PR kumpul wang dan harta selepas 5 tahun ?

mohdnoorawang
Sepatutnya media jahat UMNO war-warkan semua wakil rakyat DUN dan wakil rakyat parlimen pakatan rakyat (DAP, PKR, PAS) kumpul wang dan harta berjuta juta selepas menjadi wakil rakyat selama 5 tahun.

Rakyat Malaysia yang celik maklumat dan melihat sendiri wakil rakyat pakatan rakyat semua cukup makan dan tidak ada wang berjuta dan harta bertimbun selama 5 tahun menajdi wakil rakyat.

Tetapi semua wakil rakyat UMNO, MCA. MIC DAN SEMUA WAKIL RAKYAT BARISAN NASIONAL DUN dan PARLIMEN KAYA RAYA DAN WANG BERJUTA, RUMAH BESAR, KERETA MEWAH ADALAH LAMBANG SEBENAR WAKIL RAKYAT BARISAN NASIONAL DISEMUA PERINGKAT NEGERI DAN PUSAT.

Malah yang paling hebat semua menteri dan timbalan menteri barisan nasional kaya raya dan mewah dari semua segi kehidupan. Anak anak menetri BN/dan wakil rakyat BN hidup dalam kemewahan dengan wang dan kereta berjenama.

Seratus peratus wakil rakyat barisan nasional kaya raya selama menajdi wakil rakyat Dun dan parlimen berbanding wakil rakyat pakatan rakyat.

Rakyat hanya dapat RM500 satu tahun selama 56 tahun BN memerintah hanya bermula tahun 2012 rakyat dapat wang tersebut.

Di Negeri Terenggau semua wakl rakyat UMNO/MCA kaya dan mewah dalam semua segi kehidupan. Malah hanya satu penggal pun sudak kaya dan rumah mewah. Dan yang lebih jahat lagi wakil rakyat UMNO Terengganu dapat/baham tanah.

Syabas kepada wakil rakyat Pakatan Rakyat walaupu 5 tahun jadi wakil rakyat kehidupan tuan dan puan YB sama sahaja sebelum jadi wakil rakyat, hanya tukar kereta mencedes secondhand dan pakai kereta perdana secondhand.

Tiada ulasan: