"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib akan bubar dewan rakyat.selepas balik dari umrah?

mohdnoorawang
Hari Jumaat yang lalu tidak jadi bubar parlimen. Semua media dalam dan luar negra hampa. Datuk Sri Najib Razak batal dan tiada pembubar dewan rakyat.
Akhirnya Najib Razak bertemu dengan satu tarikh yang bakal diumumkan sebaik sahaja kembali pulang menunaikan umrah pada 3/4 3013. Mengikut sumber dari JPM Najib Razak dan isterinya Datin Sri Rosmah akam menunaikan umrah pada tarikh tersebut.

Sekembali dari umrah di Mekah dan ziarah Madinah selama 2 atau 3 hari Najib Razak akan mengumunkan tarikh bubar dewan raayat selepas bermunajat dan berdoa depan Kkaabah di Mekah diantara penjuru batu Hajar Aswad dengan pintu Kaabah, kerana salah satu doa yang paling mustajab atau di Multazam.

mengikut suber sebaik sahaj pulang dari umrah, Najib Rzak akanh hadir mesyuarat negera Asean di Brunai darul salam selama satu hari. Dan kembali pulang ke Malaysia.

Najib Razak akan membuat pengumumanpembubar dewan dalam minggu kedua bualan April 2013. Selepas kembali menunakan Umrah. Tarih bubar dewan sudah ada hanya belum diumumkan lagi.

Sepatutnya hari Jumaat yang lalu dewan rakat dibubarkan , namun terdapat percanggahan dan permintaan dan sedikit permintaan dari komponen Barisan Nasional yang perlu ditunaikan terlebih dahulu.

Mungkin Najib Razak dapat gambaran barudan maklumat politik ada pergeseran politk dalaman pakatan rakyat diantara PKR dengan DAP, itu hanya rencah politik,"

Tiada ulasan: