"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isyarat jelas kedudukan Umno di Johor goyang!

http://omakkau.blogspot.com,
ISYARAT JELAS KEDUDUKAN UMNO DI JOHOR GOYANG!!!!..... TUAN PUNYA RESTORAN MENYATAKAN SOKONGAN SECARA TERBUKA KEPADA PAKATAN RAKYAT!!!!!!
DULU MALU-MALU SEGAN SILU... KINI SUDAH SECARA TERBUKA DAN BERANI.

LOKASI: RESTORAN FU SENG, TAMAN SKUDAI BERHAMPIRAN DENGAN SMK SKUDAI DALAM PARLIMEN P162 GELANG PATAH.

Dulu kalau nak tengok premis perniagaan dari kaum Tionghua di Johor, negeri UMNO paling gagah perkasa seantaro dunia, nak pasang bendera pembangkang amatlah payah sekali, malahan dikira sifar.

Kini itu sudah menjadi sejarah. Kaum Tionghua kini sudah berani menunjukkan secara terang, jelas dan tegas akan sokongan politik mereka.

Begitulah apa yang terjadi di salah sebuah restoran Cina di Taman Skudai dalam Parlimen P162 Gelang Patah, Johor.

Keberanian mereka semakin memuncak dan bertambah ghairah apabila disahkan pemimpin DAP, YB Lim Kit Siang akan bertanding di sana atas tiket Pakatan Rakyat.

Jika diikutkan hukum akal logik, kalau keberanian dan keterbukaan sokongan kaum Tionghua sudah sampai ke tahap begini, bererti lebih 85% undi kaum Tionghua akan berada dalam genggaman Pakatan Rakyat.

Peluang Pakatan Rakyat ke Putrajaya bolehlah ditafsirkan sebagai amat cerah sekali.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Sorrylah takbur sikit..sy bsyukur mdapat hidayah dari Allah swt dan ingin sy perkenalkan inilah org yg menjadi sala satu sebab sy mmeluk islam..sifat dan sikap beliau yg tidak racist dan menbenci agama lain, mmbuatkn hati ini ttarik mngenal islam..alhamdullilah

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/