"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

AWAS : Presiden PAS bakal diziarahi Bukit Aman !

tokpepijat
Buat sekiannya, macam filem P.Ramlee, Amanat Haji HHadi(AHH) diperhangat kembali. Bezanya, filem P.Ramlee ditayang berulang kali kerana mutu dan mesejnya untuk menghiburkan

Malangnya, setelah berulang kali diperhangatkan AHH tetap "basi". Berbuih mulut baik Tok Mufti,Ulamak Muda, Pak Menteri, Ahli Fatwa hingga kepada JKKK, AHH tetap "basi" bahkan berulat!

Barangkali kerana versinya hanyalah AHH bertujuan pecah belah. Setelah habis berfikir siang malam 25 Jam, kini AHH diversikan semula dan dijenamakan semula. Kali ini lebih ganas lagi.

Kali ini disabitkan AHH dengan bunuh pula. Sekonyong-konyong Cikgu Non kaitkan cubaanya untuk membunuh Dr.Mahathir kerana "terpengaruh" dengan AHH. Pulak dah !

Ucapan Presiden PAS di Banggol Peradong pada tahun 1981, Cikgu Non mahu bunuh Dr.Mahathir tahun 1988.

Bahaya sangatkah ucapan ini? Sejak tahun 1981 hingga kini 2013, berapa orangkah samada ahli UMNO dan BN yang terbunuh "angkara" AHH ?

Adakah pengganas di Sulu juga terpengaruh oleh AHH ?

Barangkali Bukit Aman akan "terjun" bukit tanpa turun lif untuk siasat dan buka semula kes ini.

Tiada ulasan: