"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Samseng upahan UMNO/BN lari lintang pukang dikejar Ahli PKR..

AnakSgDerhaka
Dalam insiden yang berlaku hari Ahad lalu di Pusat Konvensyen Star City, Kota Kinabalu, Sabah ini sekumpulan kira-kira 20 Samseng UMNO cuba menyerang sebuah bas dan sebuah van yang diletakkan di hadapan bangunan tersebut.

Bagaimanapun tujuan mereka telah dihalang anggota polis yang bertugas mengawal keadaan setelah mendapat mak1umat samseng berkenaan cuba melakukan khianat terhadap harta persendirian.

Dan enam daripada mereka telah ditahan dan dibawa ke balai polis berhampiran untuk disoal-siasat.

Menurut beberapa saksi kejadian yang ditemui menyatakan samseng berkenaan mula membuat bising di perkarangan pusat konvensyen itu selain membunyikan hon untuk mengganggu majlis yang diadakan di dalam.

Malangnya macai-macai UMNO/BN cuba memutar belitkan cerita, kononnya ahli PKR yang ada disitu pada ketika itu telah menyerang remaja-remaja tersebut menggunakan Parang dan Besi..

Lihat video yang telah dimuatnaik oleh macai UMNO/BN Sabah di bawah ini yang memaparkan aksi samseng upahan UMNI/BN itu yang datang dengan besi dan parang yang dibungkus dengan surat khabar dan sebagainya..

Tetapi mereka telah lari lintang pukang dikejar Ahli-ahli PKR yang berada ditempat kejadian..

Tiada ulasan: