"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar Ibrahim: Parlimen Mungkin Di Bubar 25 March 2013

psyco
JMR
Selain membongkar fitnah terbaru UMNO dan BN. DS Anwar juga menjangkakan Parlimen akan di bubar pada Isnin 25 March 2013. Yang menarik perhatian yang sering di ucapkan kan Anwar dalam Jelajah Merdeka Rakyat adalah pertemuan 2 jam beliau dengan TS Musa Hassan Apa cerita yang menarik pada pertemuan itu. ??

Siaran langsung Jelajah Merdeka Rakyat ke Bandar Tasik Puteri

Siaran langsung Jelajah Merdeka Rakyat ke Bandar Tasik Puteri
RAWANG 22 MAC: Orang ramai boleh mengikuti siaran langsung ceramah perdana Jelajah Merdeka Rakyat ke Bandar Tasik Puteri, Rawang melalui rangkaian internet.

Datuk Seri Anwar Ibrahim dijadual berucap di Lot 466, Kg Batu 8, Behrang Ulu, Tanjong Malim, Perak dan Puteri Central Park, Bandar Tasik Puteri, Rawang, Selangor, antara jam 9 malam hingga 12 tengah malam.

Turut berucap Dr Muhamad Nur Manuty, Datuk Ngeh Kor Ham, William Leong Jee Keen, Zuraida Kamaruddin dan Mustafa Kamil Ayub.

Bekas pegawai tinggi tentera pula ialah Brig Jen (B) Datuk Abdul Ghafir Abdul Hamid, Brig Jen (B) Datuk Najmi Ahmad, Brig Jen (B) Datuk Abdul Hadi Abdul Khattab, Laksamana Pertama (B) Imran Abdul Hamid dan Mejar (B) Kamal Badri.

Untuk tonton, KLIK INI

Tiada ulasan: