"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bomba potong cincin sangkut pada alat sulit lelaki

Muhammad Zulsyamini Sufian Suri
am@hmetro.com.my
ANGGOTA bomba memotong cincin besi yang tersangkut pada alat sulit seorang lelaki di Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB), hari ini.  FOTO Ihsan bomba.
ANGGOTA bomba memotong cincin besi yang tersangkut pada alat sulit seorang lelaki di Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB), hari ini. FOTO Ihsan bomba.
Ipoh: Khidmat anggota bomba terpaksa digunakan bagi khidmat khas memotong cincin besi yang tersangkut pada alat sulit seorang lelaki yang dikejarkan ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB), di sini hari ini.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Ipoh, Azman Hussin berkata, pihaknya menerima panggilan jam 9.14 pagi ketika pihak hospital cuba mengeluarkan cincin dari alat sulit lelaki berusia 37 tahun.

"Bomba mengambil masa 15 minit untuk memotong cincin yang tersangkut pada alat sulit menggunakan peralatan khas berikutan ia agak tebal," katanya ketika dihubungi malam ini.

Menurutnya, operasi mengambil masa 15 minit susulan berdepan sedikit kesukaran.

Tiada ulasan: