"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

(Gambar) Pengasas produk kecantikan cium bibir kanak-kanak ditahan

FMT Reporters

Menerusi carian pengguna media sosial, pengasas produk kecantikan itu memuat naik beberapa video dia mencium bibir kanak-kanak lelaki menerusi akaun TikTok miliknya yang kini sudah dinyahaktif.

KUALA LUMPUR: Seorang pengasas produk kecantikan ditahan di ibu negara petang semalam, berhubung dakwaan mencium bibir kanak-kanak lelaki yang tular di media sosial.

Berita Harian melaporkan, Penolong Pengarah Bahagian Siasatan Jenayah Seksual, Wanita dan Kanak-kanak Bukit Aman (D11), Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Siti Kamsiah Hassan berkata, lelaki itu masih berada dalam tahanan polis untuk siasatan lanjut.

“Kita buka kertas siasatan selepas terima satu laporan daripada orang awam berkaitan isu itu. Lelaki berkenaan ditahan semalam dan polis dalam proses untuk rakam keterangannya untuk siasatan lanjut.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 14 Akta Kesalahan-kesalahan Seksual Terhadap Kanak-kanak 2017,” katanya.

Sebelum ini, tersebar video seorang lelaki mencium bibir seorang kanak-kanak lelaki.

Menerusi carian pengguna media sosial, pengasas produk kecantikan terbabit memuat naik beberapa video yang memaparkan perilaku sedemikian menerusi akaun TikTok miliknya yang kini sudah dinyahaktif.

Tiada ulasan: