"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

The Rock mahu bertanding jawatan Presiden AS

KOSMO

LONDON – Pelakon popular, Dwayne Johnson atau lebih dikenali sebagai The Rock memberi bayangan akan bertanding bagi jawatan presiden Amerika Syarikat AS, lapor portal Sky News.

Dalam satu temu bual, dia menegaskan akan bertanding sekiranya ia dimahukan oleh orang ramai.

“Saya tidak menolak kemungkinan untuk bertanding jawatan presiden pada masa hadapan sekiranya ia dimahukan oleh orang ramai.

“Saya benar-benar maksudkannya dan saya tidak akan menarik balik jawapan ini,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika mempromosikan siri drama komedi Young Rock yang berkisar tentang watak dirinya sendiri bertanding bagi jawatan presiden pada tahun 2032.

The Rock pernah memberi bayangan mahu bertanding bagi jawatan tersebut sebanyak dua kali iaitu pada tahun 2017 dan 2018.

Pada tahun 2018, dia bercadang untuk bertanding jawatan presiden pada tahun lalu namun menarik balik keputusannya. – Agensi

Tiada ulasan: