"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

56,757 kes baharu Covid-19 Indonesia, ahli perniagaan Taiwan ‘cabut balik’

Metra Syahril Mohamed

JAKARTA: Seramai 90 ahli perniagaan dan ekspatriat Taiwan menempah penerbangan untuk keluar dari negara ini untuk kembali ke negara asal.

Detik melaporkan, ini kerana keadaan penularan Covid-19 di negara ini dilaporkan semakin memburuk.

Ketua Pusat Pejabat Perdagangan Indonesia-Taiwan (ITCC), Kuo Chang-hsin berkata, penerbangan ke Taiwan yang bakal membawa kira-kira 100 warga Taiwan dijadual berlepas pada 28 Julai ini.

Mereka akan menaiki pesawat Batik Air.

Hari ini, sebanyak 56,757 kes baharu positif Covid-19 dilaporkan selain 982 kes kematian

Tiada ulasan: