"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Tak perlu IC, saya ingat semua tentang awak’



TANGKAP layar pengguna Twitter berkongsi cerita mengenai seorang wanita yang tular selepas berjumpa bekas suami di pusat pemberian vaksin.

PETALING JAYA: Seorang pengguna Twitter @Amrlamnnn menceritakan mengenai seorang wanita yang tidak menyangka dapat berurusan di kaunter pendaftaran di sebuah pusat pemberian vaksin yang dijaga bekas suaminya.

Menurut @amrlamnnn, ‘babak’ paling menarik adalah ketika wanita berkenaan bertanyakan sama ada dia perlu menunjukkan kad pengenalan untuk urusan pendaftaran.

Bekas suaminya kemudian menjawab: “Tak perlu, saya ingat semua tentang awak”.

Dalam video berdurasi 31 saat itu, rata-rata netizen merasa sebak melihat pertemuan bekas pasangan suami isteri itu yang tetap baik bergurau walaupun sudah tidak lagi bersama.

-Utusan online 

Tiada ulasan: