"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak risau Najib tidak dapat minum Starbucks semenjak dipenjara

NASUHA RAHMAN

Anak perempuan Datuk Seri Najib Razak, Nooryana Najwa menzahirkan rasa risau kerana bapanya tidak dapat minum kopi kayangan Starbucks semenjak dipenjara.

Melalui perkongsian Nooryana dia memaklumkan minuman kegemaran bapanya iaitu caremal machiatto yang selalu dibeli di restoran kopi kayangan itu.

Menurut Nooryana atau Yana beliau tiba-tiba teringat apa yang sedang dimakan oleh bapanya di dalam penjara ketika memesan kopi kayangan itu ketika keluyar membeli barangan keperluan.

“Our usual things sbb rasa guilty sgt…selalu teringat Bossku kat penjara sana makan apa?

“Couldn’t even make myself order Starbucks today sbb Yana tau Bossku mesti rindu his caremal macchiato.

“Kalau sesiapa yg kenal Bossku, you guys know he is big Foodie.

“And as a daughter, I truely miss buying food and feeding him…

“I pray I can experience this once again,” kongsi beliau di Instagramnya.

Bagaimanapun perkongsian Nooryana menjadi tular sehingga ada yang membuat ‘troll’ penjara Kajang akan menghidangkan caremal machiatto tidak lama lagi.

Bahkan ada yang mempersoalkan apakah Najib hanya melayan kopi kayangan sahaja sedangkan sesetengah rakyat sedang dalam kesusahan ada yang mengikat perut makan nasi ataupun membeli lauk ikan kembung sahaja.

“Anak Najib risau bapa dia tak dapat minum Starbuck.

“Kopi kayangan jer dia layan.. .nak order pon berbelit lidah nak sebut nama kopi.

“Hurmmmm… ramai rakyat ikat perut nak makan nasi lauk ikan kembung pun susah…kongsi Napsiah Khamis Maharan.

Tiada ulasan: