"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Makan tak bayar, polis buru pemandu Myvi plat palsu

FMT Reporters
Pemandu Perodua Myvi dipercayai melarikan diri tanpa membayar selepas makan di sebuah gerai tepi jalan di Kampung Jambu, Kajang. (Gambar X)
PETALING JAYA: Polis mengesan pemandu Perodua Myvi dipercayai melarikan diri kerana tidak membayar makanan di kawasan Kampung Jambu, Kajang, kelmarin.

Ketua Polis Kajang, Mohd Zaid Hassan, berkata siasatan awal mendapati kejadian berlaku di sebuah gerai makan tepi jalan Kampung Jambu pada 12.30 tengah hari Rabu lalu.

“Semakan pada nombor pendaftaran kereta suspek itu didapati palsu,” katanya menurut Harian Metro.

Tetapi katanya, tiada laporan polis diterima daripada mana-mana pihak berhubung kejadian itu setakat ini.

Justeru, beliau meminta mangsa atau individu mempunyai maklumat berkaitan menghubungi pegawai penyiasat Somasurehsan Munusamy 016 4915193 atau balai polis berdekatan bagi membantu siasatan.

Tiada ulasan: