"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sempena setahun kejatuhan kerajaan PH, Pas AMANAH berbalas pantun

MALAYSIA DATELINE

Sempena setahun kejatuhan kerajaan PH, Pas AMANAH berbalas pantun

Sempena sambutan satu tahun kejatuhan kerajaan Pakatan Harapan semalam, pemimpin Pas berbalas-balas pantun dengan pemimpin AMANAH, parti yang berasal dari Pas.

Ia bermula apabila Naib Presiden Pas, Ustaz Idris Ahmad memberikan dua rangkap pantun bagi menyindir dan menyerang PH khususnya AMANAH.

Ia kemudiannya dijawab oleh bekas Exco Negeri Kedah yang juga Timbalan Pengerusi AMANAH negeri, Datuk Dr Ismail Salleh.

Berikut adalah pantun Idris dan Ismail.

Pantun yang diberikan oleh Datuk Dr Ismail kepada Idris.

Tiada ulasan: