"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ustaz Azhar akan lawan Haji Hadi di Marang

BORHAN AHMAD
Bekas calon AMANAH dalam Pilihan Raya Kecil Sungai Besar 2016 lalu, ustaz Azhar Abdul Shukur bakal dipertaruhkan Pakatan Harapan untuk melawan Presiden Pas, Tan Sri Abdul Hadi Awang di Parlimen Marang.

Menurut sumber, pemilihan Azhar telah diputuskan oleh AMANAH selepas kerusi itu diberikan kepada parti itu oleh Pakatan Harapan untuk meletakkan calon.

Azhar ketika mengesahkan pemilihan ini berkata, Pengerusi Pakatan Harapan Terengganu, Datuk Raja Bahrin Shah telah meminta beliau menjadi calon di Marang.

“Saya telah diminta oleh Datuk Raja untuk bertanding di Marang. Saya harap, pemilihan saya ini diterima oleh pengundi Marang,” kata ahli perniagan itu kepada Malaysia Dateline.

Tiada ulasan: