"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Naik pangkat’ kalau menang lebih empat kerusi, Zahid beritahu Ahmad Said

Faiz Zainudin

PETALING JAYA: Pengerusi Barisan Nasional Terengganu, Ahmad Said diberi misi untuk memenangi sekurang-kurangnya empat kerusi Parlimen di negerinya bagi Barisan Nasional pada PRU15.

Pengerusi BN, Zahid Hamidi, menjanjikan ganjaran untuk veteran Umno itu sekiranya beliau memenuhi misi itu dan menawan beberapa lagi kerusi.

“Pengerusi BN negeri berjanji dengan saya, daripada lapan kerusi Parlimen sekurang-kurangnya empat kita rampas. Tok Mat (Ahmad Said) kalau nak naik pangkat bukan setakat empat, tapi mesti lebih daripada itu,” katanya Zahid ketika berucap di pelancaran jentera BN di Hulu Terengganu petang tadi.

Tiada ulasan: