"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ada saksi beri maklumat mengenai Zayn Rayyan

TUAN NURHIDAYAH TUAN AB.GHANI

PETALING JAYA – “Kita telah panggil beberapa individu yang mampu membantu siasatan”.

Demikian kata Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid ketika ditemui pemberita di Apartment Idaman, Damansara Damai, di sini, hari ini.

“Kita (polis) akan sentiasa berulang ke kawasan ini untuk mencari bukti yang mampu membantu siasatan.

“Sesiapa yang ada apa-apa keterangan untuk membantu polis boleh hubungi IPD Petaling Jaya atau Pegawai Penyiasat.

“Kita minta juga maklumat daripada masyarakat, sekecil-kecil maklumat membantu untuk ‘follow up’ seterusnya,”jelasnya.

Menurut Fakhrudin, kes ini dijangka mengambil masa susulan hasil bedah siasat baru sahaja didedahkan semalam.

“Ia akan ambil masa sebab hasil bedah siasat baru dapat semalam,”tambahnya lagi.

Mengulas lanjut mengenai rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) di lokasi kejadian, beliau berkata pihak polis masih menjalankan siasatan lanjut.

“Semua masih dalam siasatan. Kita tidak boleh berkongsi apa-apa maklumat setakat ini,”katanya. -KOSMO! ONLINE.

Tiada ulasan: