"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Apa ini? Mesyuarat PN di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Perlis?

Harapandaily

Tular di media sosial empat gambar yang dikatakan merupakan mesyuarat Perikatan Nasional (PN) di Perlis.

Menerusi perkongsian pengguna X, @aiamDeen, mesyuarat gabungan itu didakwa berlangsung di Pejabat Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Perlis.

Kelihatan dalam gambar yang tersebar itu ialah Pengerusi Perikatan Nasional (PN), Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Menteri Besar Perlis, Mohd Shukri Ramli merangkap Pengerusi PN negeri.
Semalam, Muhyiddin yang juga Presiden Bersatu melawat Perlis sehingga mengundang desas-desus mengenai perubahan kepimpinan Menteri Besar Perlis dalam masa terdekat.

Bagaimanapun, Muhyiddin menafikan khabar angin itu dan memberitahu media kehadirannya ke Perlis adalah untuk menziarahi Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail, yang sebelum ini menjalani pembedahan di Hospital Tuanku Fauziah (HTF), Kangar.

Jelasnya, sudah kebetulan berada di Perlis, dia bertemu Menteri Besar, pimpinan Bersatu dan pimpinan PN.

Dia juga menghadiri Program Semarak Kasih Bersama Masyarakat di Kampung Warna Warni, Seberang Ramai di Kuala Perlis.

Tiada ulasan: